STAAT UW ANTWOORD HIER TUSSEN?

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van KeeperWinkel worden geleverd door een Pakketvervoerder. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit het magazijn is aangeboden bij Pakketvervoerder. In deze email wordt daarnaast de track&trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus. Hiermee kunt u op dezelfde dag tot 22:00 uur een nieuw bezorgmoment of nieuwe bezorglocatie kiezen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra de bestelling binnen is bij de pakketvervoerder, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb een week geleden iets besteld en de leverdatum is een paar keer verschoven. Wat is de reden hiervoor?

Het is uiteraard altijd vervelend als je langer dan gedacht op je bestelling moet wachten. Bij bestellingen krijgen wij van onze leverancier een verwachte leverdatum. Door verschillende factoren kan het gebeuren dat die verschuift. Dit kan weleens meerdere keren gebeuren bij een artikel.

Er stond op de website een levertijd van 1-3 werkdagen. Nu staat er een levertijd van 3-5 werkdagen. Hoe kan dit?

Dit kan weleens gebeuren als er de voorraad niet blijkt te kloppen op het moment dat we het willen versturen, dan moeten we het artikel opnieuw bestellen bij de leverancier.

Ik heb mijn pakket retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Stuur het product altijd gefrankeerd retour, ongefrankeerde retouren worden door de post niet bij ons bezorgd.

De kosten van frankering van de retourzending zijn voor eigen rekening. Indien producten niet geleverd worden volgens de oorspronkelijke bestelling (verkeerde maat, fabricagefout) dan zijn de retourkosten voor rekening van KeeperWinkel. Terugbetaling van het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 30 dagen plaatsvinden.

U dient altijd een kopie van de afleverbon mee te sturen en een reden van retour te vermelden. Vergeet dit alsjeblieft niet; we weten anders niet van wie de geretourneerde artikelen afkomstig zijn en kunnen deze dan ook niet in behandeling nemen. Mocht u deze bon niet meer hebben, doe dan een brief met uw naam en adresgegevens, telefoonnummer en reden van retour in de doos.

Ik heb geen bevestiging mogen ontvangen in mijn mailbox?

De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Zo ja, kun je ons altijd e-mailen op alberto@keeperacademy.nl

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij de pakketvervoerder. U kunt altijd een email sturen. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij KeeperWinkel, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat de bestelling is aangemeld bij de pakketvervoerder, zult u een email ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van de desbetreffende pakketvervoerder.

Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander verzendadres op te geven, afwijkend van het factuuradres.

Mijn bestelling is nog niet binnengekomen, wat moet ik doen?

Het komt zelden voor dat een bestelling niet geleverd wordt. In enkele gevallen kan dit helaas toch het geval zijn. Mochten er problemen zijn (en u heeft wel een track&trace code ontvangen), kunt u contact opnemen met de desbetreffende pakketvervoerder. Indien u uw bestelling na een week nog niet in ontvangst heeft mogen nemen, kunt u contact opnemen met de klantenservice van KeeperWinkel.

Binnen welke tijd kan ik mijn bestelling terugsturen?

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na verzending terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

  • Stuur een e-mail naar onze klantenservice onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.
  • Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.
  • De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

Nadat de retourzending is goedgekeurd door onze klantenservice, kunt u de artikelen retour sturen naar KeeperWinkel. De verzendkosten zullen voor uw rekening zijn. Indien u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice van KeeperWinkel.

Krijg ik mijn geld terug als ik een product terugstuur?

Natuurlijk krijgt u uw geld terug, wanneer u uw product terugstuurt. Indien de producten niet aan de eisen voldoen voor terugzendingen, zullen de producten teruggestuurd worden naar de klant (waarbij de verzendkosten ook voor de klant zijn). Weet u niet zeker of uw producten (nog) voldoen aan de eisen? Stuur gerust een email naar onze klantenservice.

Hoe en binnen welke tijd krijg ik mijn geld teruggestort?

De geretourneerde producten worden door ons nagekeken na aankomst in het magazijn. Als alles in orde is en aan alle eisen voldaan is, wordt het bedrag door ons binnen 14 dagen naar u overgemaakt.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van het pakket rekenen wij de standaard verzendkosten. Deze kosten, €6,95, zal worden toegevoegd zodra u uw producten in uw winkelwagen hebt liggen. Mocht u meer bestellen dan €150,- zullen er geen verzendkosten in rekening worden gebracht.

ANTWOORD NIET GEVONDEN?

Vul het contactformulier in of stuur een mail naar info@keeperwinkel.nl

Verstuur!